“Faimoasa” companie ne-o trage in continuare cum vrea… şi cred că până nu îi va acţiona cineva în instanţă (nu, nu la noi, unde doar cineva cu mai mulţi bani decât ei poate învinge) pentru nerespectarea contractului (un mic exemplu, mie mi s-au emis în octombrie 2 facturi) şi încălcarea oricăror drepturi ale clientului (modificări făcute FĂRĂ anunţarea cu 30 de zile în avans iar apoi răspunsuri de genul “asta e, TU, clientule, NU AI NIMIC DE SPUS ÎN ASTA!”) nu cred că se va face ceva (nu îndemn la violenţă, însă… oamenii devin din ce în ce mai nervoşi).
Azi mi-au tăiat accesele la net de pe IP-urile fixe avute timp de trei ani… cică am viteză de până la 50mbps… hai să mori tu! Cea mai mare viteză obţinută este de 10mbps… Însă viteza maximă la upload este de DOAR 900 kbps, chestie care nu este menţionată absolut nicăieri!… Adio upload de viteză mare dacă ai nevoie!
Să nu mai zic de fibra optică, CARE NU EXISTĂ în vechile reţele preluate de RDS, nici un fel de instalaţie de la RDS în zona în care stau ca să nu mai menţionez alte detalii ale contractului, printre unele dintre ele fiind plata facturii pe luna PRECEDENTĂ, iar ultima factură emisă pentru mine conţinea plata abonamentului PE LUNA URMĂTOARE!
A, cea mai tare fază, ca să vezi cum îşi respectă clienţii… întreb intr-o doară “şi dacă nu pot intra pe anumite site-uri din cauza banării ip-ului comun?”… răspunsul a fost suuuper-tare: “Daţi mail la comercial şi faceţi contract pentru un abonament tip business”… Nu-i aşa că e fain?