RDS&RCS…

… sau “da-te-n gatu’ ma-tii de client!”…

Cam asta este politica RDS&RCS fata de clienti, cel putin clienti “casnici”; ii doare fix in cur de ei!
De ce?
Pai… am contract cu ei de un an si ceva… desi in contract este prevazuta si o linie telefonica, nici pana in ziua de azi nu am vazut telefonul fix de la ei!
Telefonul mobil l-am luat de-abia dupa 5 LUNI de alergare si telefoane aproape zilnice la ei; in ziua aceea am stat la coada 2 ore la sediul RDS&RCS din Ploiesti doar ca sa obtin un numar de telefon de la un reprezentant de-al lor si sa las, la randul meu, un numar de telefon la care urma sa fiu sunat in cel mai scurt timp posibil; nu am fost sunat nici pana in ziua de azi, iar asta era ACUM UN AN!
De la sediul de acolo m-au trimis in alta locatie tot din Centru (pe langa cinema Scala) unde, dupa ce am auzit referiri la mine drept “Făţău’ asta ce dracu’ mai vrea?” (poveste adevarata, discutie intre doi “functionari” de la Relatii cu clientii – eram cu spatele si credeau ca nu aud – discutia era intre un handralau cu moaca de idiot si o don’soara cu moaca de stoarfa ieftina, pe post de “casiera”)…
Din locatia aia am fost trimis pana la urma la sediul din Piata Aurora unde, dupa o alta ora de asteptare, deoarece cel care se ocupa de problema asta statea sprijinit de balustrada de la intrare si fuma o tigare in timp ce vorbea cu gardianul – desi eram 5 care asteptam si ne vazuse! – am reusit sa iau mobilul de toata isprava (un jaf de telefon!).
Sa trecem acum la contract si problemele cu netul; RDS&RCS nu respecta nimic din contract! In schimb, daca clientul intarzie o zi cu plata, se taie netul! Desi scrie in contract ca facturile se emit pentru luna precedenta, eu le primesc mereu in avans, pe luna urmatoare! Nici o coincidenta: cum le platesc, a doua zi imi pica netul, aproape invariabil!
Sa lasam asta si sa trecem la partea de “service”: viteza la net e buna, nimic de zis, asta cand merge; dar doar atat! La cei de la service, imediat inseamna intre o zi si o luna! Am fost sunat odata dupa o luna sa fiu intrebat daca s-a rezolvat sesizarea legata de nefunctionalitatea internetului! Din fericire se rezolvase de a doua zi…
Desi programul de service cica este pana in ora 22:00, fereasca ala de sus sa ai o problema dupa orele 18:00 sau in week-end! Adio net, nene!
Si asa, pe langa alte multe detalii interesante (orice avocat in interes de proces impotriva RDS, sa ma contacteze), incluzand faptul ca tantile de la serviciul de relatii cu clientii sunt “‘tute” rau de tot! – iar unii dintre “neni” sunt un pic cam impertinenti (cu tonuri de genul “si ce daca nu-ti merge netul? Taci din gura si plateste-ti factura!”), nesimtirea si incompetenta sunt ridicate la rang de arta de angajatii RDS&RCS!
Ajungem astfel la ziua de ieri… mi-a cazut netul la orele 9:30; fiindca mai cazuse si cu o zi inainte si se rezolvase dupa 2 ore, am asteptat… de data asta, toata ziua, degeaba! Desi am sunat de 4 ori la ei, nici macar NU AU VERIFICAT PROBLEMA!!! Nimic, nada! Tembelii de la relatii cu clientii ii dadeau inainte cu “este in curs de rezolvare”, insa cat de incompetent sa fii sa nu-ti dai seama de problema in 12 ORE??? Plus, din semnalele primite prin diversele programe de diagnostic, era clar ca nu trimisesera pe nimeni sa verifice! Unde mai pui ca una din tantile de la serviciul cu clientii “s-a scapat” cu o chestie de genul:”Da, vad ca ati facut o sesizare dar noi oricum nu am trimis pe nimeni sa se ocupe”.
Mi s-a spus, la orele 11:30, ca voi fi contactat pana in orele 16:00; la orele 22:00, inca nu am auzit un “bip” de la ei.
In acest rastimp, in care lor le-a fost LENE SI SILA sa verifice o amarata de problema cu un server sau switch, am ratat un examen, posibil sa-l ratez si pe al doilea, am pierdut 200 de euro platiti pentru aceste examene si… pe ei ii doare fix in spate!
Nu sunt omul care sa instige la violenta; insa daca cineva poate sa-i puna la respect, sa o faca! Nu de alta, dar merita!

UpdateŞ la 24 de ore de la apariţia problemei, conexiunea la net încă nu era refăcută!


16 Comments

Filed under civilizatie, idioti, ignoranta, internet

16 Responses to RDS&RCS…

  1. Stai linistit, nu esti singurul. Tie ce ti-au zis de la Oficiul pentru Protectia Consumatorului ?

  2. Prima data cand i-am contactat, telefonic, cum au auzit de RDS au zis: “Aaaa, pai in cazul acesta sa veniti sa faceti o reclamatie scrisa, cu toate detaliile”. Se pare ca nu eram singurul nemultumit 🙂

  3. Nu ești singurul care are probleme cu ei. Își fac de cap pentru că sunt singurii de pe piață, au monopolul. Bine, mai sunt probabil și alte rețele mici, dar unde internetul nu are aceeași viteză ca la RDS. Cât despre OPC … bineînțeles că nu ești singurul care a apelat acolo. Dar s-a rezolvat ceva? Nimic…

    Ți-am postat articolul pe Blogoree.ro
    http://www.blogoree.ro/IT_C/RDS_RCS_Ploiesti

  4. laura

    da adevarul e ca nu sint seriosi deloc rds……. dar la noi totul e normal tara lui peste prajit…trebuie sa platesti dar…in schimb nimic….eu m-am saturat sa ma cert cu ei….cind nu mai putem plecam….nu?si dam peste altii…

  5. Hehe!
    Acum astept sa vad de ce imi tot creste factura la telefonie cand eu vorbesc din ce in ce mai putin.

  6. Si eu am avut razboaie cu RDS&RCS pentru ca 3 saptamani nu am avut internet (din cauza lor), dar mi-au emis factura pentru o luna. Dupa o gramada de certuri le-am spus ca ma duc la OPC. Ca prin minune a doua zi am avut net din nou…

    p.s: Replica operatorilor ma termina de fiecare data… “Va mai putem rezolva alte probleme?”

  7. razvan

    Si mie mi se intampla ceva asemanator: de mai bine de doua luni se tot chinuie “specialistii” RDS RCS sa imi instaleze internet. Problema este ca stau intr-un bloc ce are tras cablu inca din constructie, de la subsol pana in apartament, prin perete. Pe acest cablu, care este proprietatea mea, am deja o firma de internet, iar RDS RCS trebuie sa-mi traga cablu separat. Au venit de 3 ori “specialistii” RDS RCS si de fiecare data mi-au spus ca “e practic imposibil sa tragem alt cablu, pentru ca ne chinuim foarte tare daca il tragem prin perete si dureaza si mult”. Au venit prima data, au vazut si au ridicat din umeri. M-au sunat dupa aceea de la relatii clienti si cand le-am spus ce s-a intamplat, mi-au spus ei ca este “inadmisibil” si ca vor trimite pe altcineva. Chiar m-am bucurat, sperand ca problemele se vor rezolva, insa cand au venit a doua oara, am ramas si mai dezamagit. Echipa 2 de “specialisti” mi-a spus ca “rezolva problema” daca ii las sa foloseasca cele 4 fire ramase libere din cablul care este deja tras (cel care este proprietatea mea). Am fost de acord, dar le-am spus ca as vrea si telefon pentru care mai sunt necesare inca doua fire. La un calcul simplu, si-au dat seama ca nu au suficiente fire si mi-au spus ca e “practic imposibil”. Au plecat la fel ca si primii “specialisti”. Au venit si a treia oara, dupa ce iar m-au sunat cei de la relatii clienti si mi-au spus ca se va trage cablu chiar si de la alt bloc, fara sa il platesc – ma oferisem sa platesc acel cablu tras de la subsol pana la mine in apartament, ca sa nu fie paguba RDS RCS. Au venit a treia oara si evident ca si pentru ei a fost tot imposibil. O sa anulez contractul semnat cu ei, pentru ca deja mi se pare bataie de joc si incompetenta acuta. Peste toate aceste probleme, mi se pare jignitoare atitudinea celor de la RDS RCS, pentru ca oamenii au impresia ca imi fac un favor ca instaleaza internet. Cand le-am spus ca trebuie tras cablu, unul dintre “specialisti” mi-a spus ceva de genul: daca tragem cablu prin pereti pentru toti, unde am ajunge?” iar cei de la casca (relatii clienti) dau senzatia ca sunt de acord cu mine, ca ma inteleg, ca “vibreaza” alaturi de mine, insa de fiecare data au fost doar vorbe si lipsa de seriozitate.
    Multumesc,
    Razvan (corazv@yahoo.com)

  8. mirabela

    buna—eu nu am net prin ei..dar am digi tv….am primit dimineatza noua cartela pt decoder si ca sa o activez trebuie sa sun la ei……darr……………..acum este ora 13:11.–de dimineatza de la ora 07:45 tot incerc sa sun ca sa-mi activeze cartela si sami dau semnalul curului…..deci..am atatea ore in care sun…sun…sun…si iar sun.nimeni nu mi-a raspuns la telefon.ca sa nu mai zic ca am pierdut o jumatate de zi de munca tot ca da dau de ei si sa stau in fatza televizoruli ca poate raspunde cineva si sa-mi dea semnalul la tv…nu stiu ce sa mai zic….sunt neserioshi..cred ca dorm toata ziua pe la birouri…nu inteleg…..timp de atatea ore…….sa nu-mi raspunda kiar nimeni la telefon???????

  9. Marian

    SI eu am net de la rds .super tare sincer foarte sincer vorbind am uptime pe net mai bine de 3 luni in continu deci prin urmare nu mi-a picat decat 1 data netu de 2 ani de cand i-l am . paot esunt eu norocos dar in ceea ce ma priveste respect RDS RCS

  10. adrian din buc

    sal eu am lucrat la ei 5 ani in mai multe domeni si nu se poarta nici cu angajati de loc mai bine munceam de nu mai stiam de noi in ploaie in frig si nu puteam sa zicem nim
    daca era ceva sa comentezi te dadea afara si iti spunea in fata ca la poarta lor mai sint o 100 de oameni care vor sa se angajeze
    si credetima cind va spun ca tot ce face nu e nim de cal
    asa se facea mult si prost nu prea ii interesa cal toata marfa care venea erea de la chineji aducea 2000 de swhiuchiuri si dupa o sapt aducea trei sferturi in napoi stricate
    tot ce au ei e de proasta cal lafel si sefi nu ii intereseaza de un client ca tine sau ca mine cind poate prosi alti 100 a si inca o chestie directoru firmei care se ocupa de tot e un moldovean de la tara care a fost taximetrist daca vezi in ce hal se comporta cu angajati de parca ar fi neste gunoaie in fata lui
    deci nu va mai omoriti ATIT CU RECLAMATI CA nu da nim nim pa voi acolo e cam fiecare sa isi apere interesu si arunca vina de la unu la altu credetima pa mine ca am lucrat cinci ani la iei si ma dat afara ca am iesit sa fum o tigara ca in ultimu timp lucram la magazie si am iesit sa fum o tigare di depozit dupa vreo cinci ore de munca fara sa ma opresc si ma dat afara

  11. vlad

    eu cred ca , trebuie desfintata rds. la mine netul merge f. rau si destul de des nu merge deloc.. daca vine un depanator, atnci merge , dupa ce pleaca dupa 1- ora iara cade..
    am remarcat ca sunt f. furiosi reprezentantii rds. atunci cand reclami . proatsa functionare a netului , sau ca tv-lui.

    singura solutie este sa renuntami la rds. sunt alti mai buni… care respecta clientii.

  12. imi zici si mie te rog de unde fac rost de tema asta? multumesc anticipat

  13. lumi

    am aceeasi problema ca si voi,nimeni nu face nimic sau spun ca de vina e calc,merge o zi dupa ce sun la ei si apoi iar prost si din ce in ce mai prost.
    dar nici eu nu ii las ,ii frec pana va merge bine.

  14. andreea

    Sunt de acord cu voi cei de la rds rcs sunt cei mai nesimtiti oameni, pe langa faptul ca iti rad in fata si tipa la tine te mai iau si in bataie de joc. Astept sa ma cableze cei de la cablu de 2 saptamani, sesizari fac zilnice dar de fiecare data acelasi raspuns : asteptati sa fiti contactata, are sa vina.
    Eu una nu mai am incredere deloc in ei sunt cei mai nesimtiti si impertinenti oameni. Sfatul meu este sa va alegeti o alta companie de exemplu UPC este un pic mai scump dar sa stiti ca sunt foarte prompti si foarte ok.

  15. Gaby

    Sal … eu sunt multumit de RDS & RCS … netul merge f.bine …am abonament cu banda de 50mb/s si sunt chiar multumit …e adevarat ca la inceput pana sa instaleze fibra optica se intrerupea netu cam des …dar acum e foarte ok ! … Recomand si pentru altii … chiar merita …ieftin .. si bun …fata de UPC care iti da internetu de mai bine nu l-ai avea …. io sincer daca m-as muta din ploiesti si va trebuii sa ma abonez la UPC din anumite conditii nu o voi face …prefer fara decat sa downloadez un film in 2 zile ! ….. P.S pe RDS & RCS jocurile de 10 – 20 GB le Downlloadez in maxim 10 minute 🙂

  16. yarina

    Astia de la RDS.. dupa ce ca au o transmisie de toata jena, imagini puricoase, am inteles ca vor sa scoata si posturile Antena1 si Antena3, CRED CA SUNT NEBUNI SAU DE CAND A VENIT LA EI rADU mORAR VEDE TOTUL PRIN PRISMA POLITICA, SAU PORTOCALIZAT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *